بلندهمت‌ها همیشه در حال حرکتند

بلندهمت‌ها همیشه در حال حرکتند

 همیشه در حال حرکتند؛ یا زانوهایشان را تکان می‌دهند یا با انگشت روی میز ضرب می‌گیرند!
نویسنده: ورا پیفر
تاریخ انتشار:
46 نفر این یادداشت را خوانده‌اند
1 نفر این یادداشت را دوست داشته‌اند

بلندهمت‌ها بسیار پرکار هستند و تمام نیروی خود را برای انجام کارهایشان به کار می گیرند. فرد بلند همت برای زندگی اجتماعی یا سرگرمی وقت زیادی ندارد. در برخی موارد اصلا وقت ندارد. این افراد با کار خود زندگی می‌کنند و دایم در فکر آن هستند و حتی خوابش را می‌بینند. این افراد به ندرت کار خود را به دیگری محول می‌کنند و درمورد خود و دیگران به شدت سختگیرند و اغلب از توقف روند عادی کارها خشمگین می‌شوند و صبر خود را از دست می‌دهند. برای آنان ممکن نیست آرام در جایی بنشینند و و کاری انجام ندهند. این افراد همیشه در حال حرکتند؛ یا زانوهایشان را تکان می‌دهند یا با انگشت روی میز ضرب می‌گیرند و هنگام بروز استرس تمایل دارند چند کار را همزمان انجام دهند. برای این افراد تمرکز کامل روی سخنان طرف گفتگویشان دشوار است زیرا ذهن آنان در حال گفتگوی درونی است و درحال فکر کردن به کارهای بعدی خود هستند.
آسیب پذیری این دسته از افراد بیش از دیگران مورد توجه و بررسی قرار گرفته است. این افراد در پی مشاغل خاصی نیستند و می‌توان در تمام سطوح اجتماعی و مشاغل، ردی از آنان یافت.
افراد بلند همت در تلاشند هرچیزی و هر کسی را تحت اختیار خود درآورند و در این راه خود را از لحاظ جسمی و ذهنی درگیر می‌کنند. این افراد قادر به درک محدودیتهای خود نیستند و بسیاری از آنان مبتلا به بیماری فشار خون هستند و استعداد ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب و زخم‌های معده و روده و تصلب شراین را دارند.
فرد بلند همت از عقب ماندن از دیگران و دست نیافتن به خواسته هایش می‌ترسد.

 

اصول کنترل استرس
ورا پیفر
آرین ابوک
انتشارات نسل نواندیش
ایمیل شما :
ایمیل دوستان : (جداسازی با کاما ،)
نام: ایمیل: نظر: